25 Şubat 2018 Pazar

It's amazing, isn't it?

good time
 kötü değil ama iyi de değil bilemedim.
molly's game
bu senenin sürprizi oldu benim için. gram haz etmediğim chastain'i bana 2 küsür saat izletti sorkin. film başladıktan bir süre sonra dur ya kaç dk geçmiş diye imleci oynatınca filmin nerdeyse bittiğini gördüm ve arkadaşlar bu 20 filmde bir görülen bir mucize inanın bana. hem hızlı akıyor hem de çok eğlenceli. gerçek hikaye olmasına rağmen sorkin'in çok fazla kurgu eklediğini düşündüm çünkü normalde kadının röportajlarında anlattıkları biraz düz. yine de tamamı kurgu da olsa hikayeyi severdim bence.
loveless
sevgisiz bir ailenin çocuklarının kayboluşuyla yaşadıklarını anlatan, böyle anne baba olmaz olsun dedirten bir film.
phantom thread
paul thomas anderson  magnolia yüzünden benden hep kredi alacak bir yönetmen. phantom thread'i de kesin çok iyi diyerek izledim. daniel day lewis, dekor, kostümler ve müzik çok güzel, sıkıldım diyemem ama neden bayıldınız bu kadar anlamadım.
wonder
 wonder, yüzünde doğumda gelişen bazı problemlerden dolayı ameliyat izleri olan bir çocuğun okula başlaması ve ailesinin desteğiyle sosyal hayata adım atmasını anlatıyor. imdb'de 8 olan ratingi tamamen bir balon. hikaye  my sister's keeper, the fault in our stars tarzı hastalığın verdiği sorunlar üzerine klişe replikler ve olaylarla bezeli. yine de son kısma kadar gene idare edilebilir durumdaydı. öyle çok ağlatıyım gözyaşından prim yapayım bir film olmamasına rağmen yer yer mendilleri hazır tutalım.

14 yorum:

öneri makinesi dedi ki...

Molly's Game'i izlemeyi düşünmüyordum ama madem eğlenceli ve akıcı, izlerim :). Phantom Thread güzeldi, sıkılmadan izledim de ben farklı beklentiye girdim filmin başında. Moda dünyasının entrikalarını bekliyordum :):):).

Sen Punch Drunk Love'ı sevmiş miydin, ben pek sevmemiştim. Magnolia'yı hala izlememiş olmam :P.

gürültü dedi ki...

molly's game'i ben de en sona atmıştım beğenmem diye ama kesinlikle ilk sahneden itibaren çok sürükleyici.

the devil wears prada varken başkasına ihtiyaç yok o konuda bence:D

punch drunk love bir PTA filmi olduğuna hala inanamadığım ve izlerken uyuduğum bir film. ama magnolia'nın hala bazı sahnelerini açar izlerim. çok sürükleyici kesin izlemen lazım.

Adsız dedi ki...

Phantom Thread'i acayip merak ediyorum. E tabii işin içinde Day Lewis var. Bu hafta içinde izlerim diye düşünüyorum ben de

gürültü dedi ki...

ve day lewis'in emekliliğe ayrıldığı film:( adam terzi rolü için terzilerle çalışmış gerçekten de hiç sırıtmıyor.

deeptone dedi ki...

şeyp of water sevdim. konuyu masalsılığı masumiyeti. del toro çok severim. panın labirenti en sevdiklerim arasında. şeyp de iyi. pan az daha iyi galiba. ı tonya ve billboards izlemem lazım bir de. phantom da izlicem tabii. florida project de izlicem. magnolia iyi film o da en sevdiklerimden. hehe kurbağalar inekler filan. american beauty de severim bak. buffalo 66 da. şu moli izledim ama hatırlamıyom. costner filmlerini de kaçırmıyom. ama bunlar neyse dee, fransız sineması ve italyan sineması varken diğer sinemalar fazla zeki gelmiyor insanaa :)

gürültü dedi ki...

pan'ın labirentini ben hiç sevmemiştim. del toro'yu da pek sevmiyorum :D
i tonya yı ben de izlemedim daha. az kaldı 2017 filmlerini bitirmeye.

Leylak Dalı dedi ki...

Az evvel I, Tonya'yı izleyip geldim sinemadan. Bayılmadım ama kötü de diyemem, izleniyor. Margot Robbie de gayet iyiydi. Ben sizin aksinize jessice Chastain'i çok severim, filmi de onun gül hatırına izledim :) Poker sahnelerinde, hele o açıklamalı bölümlerde bayılacaktım sıkıntıdan. Film kötü değildi ama sıradan geldi bana. Sanırım favorim Three Billboard ve bu değişmeyecek. Yabancı filmlerde de Beden ve Ruh.

gürültü dedi ki...

ben özellikle poker sahnelerini sevdim. orada oyuncu x denilen karakterin gerçekte spider man toby maguire olduğu söyleniyor. kadın kitabında bazı ünlü isimleri ifşa etmiş mesela ben affleck, leonardo di caprio, matt damon molly'nin oyununa müdavimlerdenmiş.
beden ve ruhu izlemedim ben de fırsatım olursa izleyeceğim.

mithad a. selim dedi ki...

molly’i büyük ilgi ve merakla ama hızından dolayı güçlükle takip ettim. phantom ve loveless da ise sonu göremedim maalesef. yarım bıraktım. evet böyle kötü huylarım var:)

gürültü dedi ki...

aaron sorkin karakterlerine 1 dakikada 100bin kelime söyletme huyuyla meşhurdur o hız ondan. ben film yarıda bırakmıyorum pek çok nadirdir. ama dediğin iki film gerçekten yavaş akıyor.

Adsız dedi ki...

Phantom'u izledim. Adama yeniden hayran oldum. Dediğin gibi aylarca terzi yanında çalışmış, dikiş dikmeyi öğrenmiş. Valla oyunculuk budur işte!
Belki Teoman gibi Bay Daniel de vazgeçer belli mi olur?

*Konu sinema olunca yazının yorumlarını da zevkle okuduğumu söylemeden geçemeyeceğim :))

gürültü dedi ki...

Cuk oturmus rolu. Bole isimlere insan hayran kalıyor ama oyunculugu bu kadar ciddiye alan pek yok.
Ben de her zaman yorumlari okurum 😁

oytunla hayat dedi ki...

Molly çok hızlı ilerledi kesinlikle ve kadının sezgilerini sevdim ben de... ÇOk ölüp bitmedim ama sevdim :)

Mucize bir çocuk kitabı uyarlaması. Kitabı güzeldi ama o da muhteşem değildi. Filmini izlemek için Oytunun kitabını okumasını bekliyorum. İnşallah okuyup bitirirse izleyeceğiz ana oğul

Sevgiler ♥

gürültü dedi ki...

süper oytun sayenizde sinefil büyüyor:)