21 Ağustos 2013 Çarşamba

what's the story, morning glory!

Airplane!
 komik.
The Great Gatsby
 biraz abartmışsınız sanki. stoker'daki yavaşlatılmış sahneleri de düşünürsek bu yeni moda herhalde.
The Impossible
 Tsunami sahnesiyle epeyce başarılı, gerçek bir hikaye olmasa izlenmez. duygularınızı köküne kadar sömüreceğiz diyor.
Iron Man 3
 Stark her zaman Stark.
The Place beyond the pines
 uykuyla uyanıklık arasında iki günde izlediğim film. tek hatırladığım sonunda "ee"dememdi. uzatılmış çok sahne var.
Primal Fear
 filmin sonuyla hass.. demenize yol açan çok başarılı bir film.
Stoker
yani.. işte.. eh. nichole kidman ne zaman oyunculuğu bırakcak?

***

Bu belki de öğrenci olarak geçirdiğim son yazım. İş sorumluluğu olmadan, kafam rahat geçirmem gerekiyordu belki de ama ben biraz erkenci davrandım ve şimdiden önümüzdeki seneyi düşünmeye başladım. Yazın en güzel partlarından biri İzmir'di. Çok görmek istediğim İzmir'in belli başlı yerlerini, Bergama'nın tarihi kısmını ve tatil için çok kafa dinlenebilcek bir yer olan Çandarlı'yı gördüm, oradan da Akçay'a geçtim. Kazdağları'nın havası hiçbir yerde yok dostlar. Burda nefes almak bir dert. Akşam üstü 6 ve 8 arası o geçirdiğim huzur anlarını bir kutuya koyup hep yanımda taşımak istedim. Yine yaşıtlarım yurtdışında fink attı bütün yaz ama this is all I can do, man!

veee evet bu da bu yazın bonusu, breaking bad. 10 sezon sonunda ağlaya zırlaya bitirdiğim friends'den sonra kendimi crystal meth yaparken buldum. Çok iyi çok. Ayrıca game of thrones'da da tüm kayıplarımızı kalbimizde taşıyoruz.

Hiç yorum yok: