12 Haziran 2011 Pazar

Sunset Park / Paul Auster

yarım saat sunset bulvarı diye aratıp görsel aramaya çalıştığım kitabı görüyorsunuz. Kendilerini sömestrda alıp daha anca okumaya vakit bulabildim. ayrıca ilk paul auster kitabım olarak da bir önem teşkil etmektedirler. İlk paul auster kitabım olmasıyla mütevellit (ahahah içimden eski türkçe akıyo resmen) çok fazla karşılaştırma yapıp yazarın en iyisi, en kötüsü, en ortası, en tırtı yorumları getiremiyorum. ama nedir? kısa sürede okudum karakterleri sevdim akışı sevdim her birinin iç dünyasına birinci tekil kişiden dolayı girdiğim için onları yakından tanıdım. benim için kitap geçer not aldı ama daha ayrıntılı bir açıklama görmek isteyenleri kediler ve kitaplara yönlendirdim gitti.

***
beyzbol kısmı hakkaten sıkıcıydı ama ya...

Hiç yorum yok: