4 Ocak 2011 Salı

Kütüphaneden bildiriyorum


tam tamına kütüphanede geçen üçüncü günüm.
***
final denilen kavramı dünyanın en boş en dertlenesi olanı.
***
bukadar kütüphanede zaman geçirince insan gözlerimlerini paylaşmadan da edemiyor tabi.meselaaa dün yanımdaki masadan 4 kişi geçti ve hepsinin bilgisayarını açınca ilk yaptığı şey facebook'u kontrol etmek oldu.
***
evet bugün bunu ben de yaptım.
***
kütüphanede kitap alım teslimi yapan adam tarkan gözübüyük'ün kardeşi nerdeyse. her defasında "ee pentagram'dan naber artık konser yok mu hehe" gibi gerzek bi muhabbet yapasım geliyor.
***
evet iki gün içinde üç sınavım var bu hafta. hepsi kafam kadar kitaplardan. ve evet sabrım bitmek üzere.
***
hava böle bozuk olsun hiç dışarı çıkmak istemiyim allahım nolursun beni caydırma...
***
yılbaşına güney meydanda girmek de ayrı bi olaymış hakikaten.

birbirinden alakasız 10 konu yazarak kendimi aştım

Periodicals forever...

ders çalışmak isteyen varsa beklerim



abdullah kuran'dan bildiriyorum.

6 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Sosyolojik tespitler güzel, zira bilgisayarla işlenilen derslerde aynı şey benim de çok dikkatimi çekiyor :) Finallerde başarılar, sizinkiler erken başlamış :)

gürültü dedi ki...

bu kafayla ne kadar sosyolojik tespit olursa artık:D evet erken başladı ve bir ay tatilim olcak sonrasında. o da olmasa sıfır motivasyona sahip olcaktım:))

Judy Abbott dedi ki...

bir ay tatil için herşeye değer:)))

gürültü dedi ki...

aynen aynen ohh yat yuvarlan debelen kitap film başka hiç bi derdm yok. bak nasıl heyecanlandım gene:D

fajit dedi ki...

ders çalışmak isteyen ama evden çıkmayı beceremeyen var

gürültü dedi ki...

aa burda eğlence vaat ediyoruz :p