7 Ekim 2010 Perşembe

beowulf neden bu kadar uzunsun

the girl with the dragon tattoo


okul başladı başlayalı adam gibi yazamadım.istanbulda hiçbir şeye fırsat bulamıyorum adeta! okul da öle bi hızlı başladı ki neye uğradığımı şaşırdım. ilk olarak ejderha dövmeli kız'a gittim capitol'de. isveç yapımları seviyorum yavaş yavaş.

filme gelirsek çekimler çok da şahane değildi ama oyuncuları çok beğendim. kitap uyarlamalarında kitaptaki karakteri sinemada kim canlandıracak sorusu hep kafa kurcalamıştır ve çoğu zaman hayal kırıklığına uğratmıştır. özellikle bu filmde lisbeth salander cuk diye oturmuş. ( hollywood versiyonunun çekilecek olması ve her avrupa yapıma bu muamele çok sıkıcı)

filmde kitaptan farklı bir senaryo olması beni herzamanki gibi sinir etti. bu şekilde karakterlere pataküte dalıp kimisini yok edip kimisini ortaya çıkarmak arada bir sadakatten ödün vermek tadımı kaçırıyor açıkçası

filmekimine bilet bulamamak...


bu ay altyazı aldım ve sinema dergisinden daha güzel evet...

mithat alam'la tanıştım ayrıca ne diyosun? çok ilginçti sinefil toplantısına katılıyım dedim ve işler ciddileşti sanırım. ayrıca bergmanlar murakamiler havada ucuştu ve kendimi gayet cahil hissettim. bu insanlar 5sene önce izledikleri filmi bu kadar iyi nasıl hatırlıyor dedim sürekli şaşırdım da şaşırdım.

Hiç yorum yok: