13 Eylül 2010 Pazartesi

meksikayı evimize getirdik


to kill a mockingbird

kült. çocuklar inanılmazdı.

edge of darkness

vakit geçirebilir. kızı öldürülen polis babanın intikamı. herkesin öldüğü filmlerden.

dan in real life
bir gece ansızın gelen mesajla izlemeye başladım. sonra başka bir arkadaşım daha mesaj attı bu filmi izliyorum diye. bukadar toplumsal baskıya dayanamadım ben de izledim. vakit geçirtir.

ed wood
bol bol güldüm çok eğlenceliydi. ayrıca johnny depp bu filmde bayağ iyi rol kesmiş. coni kalpkalpkalp

chocolat
nıhahaha film konusundaki balılıklarımdan biri daha. niye izlemedim lan ben bunu izliyim diyip elimde olmadığını görünce pek üzülmüştüm ama imdadıma tnt yetişti. canım çikolatalı pasta istiyor çok fena

closer
bu film de listeme çok yüksek sıradan girdi valla. clive owen'ın cluba girdiği vakit çalan the devlins şarkısı ise çok sürpriz oldu. şarkının sözlerine eşlik edip bitürlü hatırlayamamam cabası... natalie harikasın... julia senden pek hazetmesem de bu filmdeki fotoğrafçı kimliği iyi oturmuş. jude law için bir kez daha kalpkalpkalp. kendisini en iyi bulduğum film bu oldu evet. hepsinin ötesinde midesiz ilişkiler barındırdığı ortada.


ay artık yeter kafam bulandı filmler karakterler yer zaman mekan birbirine girdi. bi süre sinemadan takibe başlayacağım sanırım.

Hiç yorum yok: