7 Ağustos 2010 Cumartesi

kavun & karpuz olmasa hayat zor

HOUSE M.D başlasın lağğğğnnn yeterr özledimm.  flashforward bitti bu arada. allahım o ne havada son devam ettirin lan bu diziyi nesini izlemediniz amerikan couch potatoları anlamadım ki.



Inglorious basterds... tarantino. sen ne müthiş bi adamsın bi cevher taşıyorsun hakkaten. bayılıyoring filmlerine ve o seçtiğin müziklere... adam bu işi biliyor yea.



The Hurt Locker... bu film nasıl 6 tane oscar kazandı bana biri anlatabilir mi? 2 saat boyunca izledim izledim ve bu soruyu düşündüm durdum. insan bi olay aksın karakterler bir çakışsın ortaya bir enerji çıksın diye bekleye dursun film bitti. propaganda filmi desem o da tam değil.  ama yani filmleri ödüllendirenlerin film zevkleri konusunda büyük şüphelerim var artık.


yesss bu film güzel. Shutter Island... mekan güzel, oyuncular güzel, sen güzelsin (yok bu başka bi şeydi) olay var düşündürten gelişmeler var aval aval bakmak yok. evet işte bu.


psikopat manyak gerard butler görmek isteyenler için bulunmaz nimet. Law Abiding Citizen... o son olmadı ama... niye öldürdünüz adamı yazık değil mi? kötüler hep ölsün di mi.



The Darjeeling Limited... bu da bir buçuk saatlik bir işkence gibi gelebilir. ama sıcak bezmiş bir yaz gününde yapacak daha iyi bir şeyiniz yoksa neden olmasın? bayık bayık bir hindistan yolculuğu arada güzel komik hadiseler ama amaçsızlık ön planda. müziklere gelirsek orda dururum. the kinks'in varlığından bi haber ben niye yaşıyormuşum ki? ayrıca les champs elysees ooo.

2 yorum:

Uğur ! dedi ki...

anti-nazici film ile inkepşından bi önceki leo arzı endamı fimleri güzel. hurt locker'ı izleyemedim yea. diğerleri az ilgimi çekti. bu yılın filmi elbette zindan adası.



p.s:şu yorumlardaki kelime doğrulamalarını kapatın allasen ey editör

gürültü dedi ki...

hurt locker izlenmese de olur. yorum için teşekkürler

ayrıca

kelime doğrulamadan haberim yoktu bakıyım nasıl kapanıyormış