14 Ağustos 2010 Cumartesi

its a tie = o bir kravat


ivet billy elliot'la yazımıza başlıyoruz. bale yapmak isteyen bu genç çocuğumuzun kraliyet bale okuluna girmesine kadarki süreci görüyoruz mutlu oluyoruz. o gay arkadaşı çok tatlıydı. yönetmen stephen daldry'ın diğer işleri the hours ve the reader olmuş. güzel film 7.5 verdim.


kubrick'in izlediğim 4. filmi full metal jacket. hurt locker faciasından sonra bünyeye pek iyi gelmekte. halt yesin hurt locker. this is my rifle, this is my gun, this is for fighting, this is for fun. kubrick! sana puanım 9 kanka!?


 pek güzel film. paris aşk şehriyse bu film çekilir demişler yönetmenleri toplamışlar. coen brothers ın metrodaki yabancı adam filmini, pandomimcileri,  oscar wilde'ın mezarını ziyaret eden çifti bir de kör çocukla kız arkadaşının ilişkisini pek beğendim. en son hikaye de çok dokunaklıydı. paris güzel şehir gerçekten ayrı bir ruhu var bu filmin de o yüzden ayrı bir ruhu var. sonrasında bir new yorke i love you falan olmuş da boş işler bunlar sıkıysa istanbul i love you çeksinler.7.8


heh gelelim günün filmine. sylvester stallone sıkılmış toplamış arkadaşlarını (jason statham jet li vs) eski aksiyonlara geri dönüş yapmış. arada bir bruce willis ve arnold soyadınıcopypasteyaptığımschwarzenegger el sallıyor. muhteşem kurgu yok görsel muhteşemlik yok zaten onu arayan da yok. gittik 3 senelik aksiyon kan limitimizi fulledik ve döndük. jason statham'ı guy ritchie'nin sonunda herkesin öldüğü filmlerinden biliyorum sonra bir 'taşıyıcı' maceram var aslında adamda pek olay yok ama kendini izletiyor.senaryoya bol bol nükteli konuşmalar eklemişler çevirideki saçmalıkları anlayamadık o ayrı. izleyin nostalji yapın mutlu olun. 7 verdik sana da eskilerin hatrına


not: sinema çıkışı kafanızda hala silah sesleri duyabilirsiniz. başınız ağrıyorsa hele kesin erteleyin. strese birebir.

3 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

ben paris JÖTEM de sıkıntıdan can veriyodum nerdeyse yea.

troublegumm dedi ki...

billy elliot çok güzel filmdir be, hatta tv'de rasgelinebilecek en güzel filmlerden biri olabilir. geçen 2.kez tnt'de izledim. sen de benim gibi rasgeldin? :)

gürültü dedi ki...

büşü buara bende bir paris aşkı var ondandır:D

@ö.f.k rast gelmedim bilerek izledim