11 Ağustos 2010 Çarşamba

evlilikten soğutabilen filmler kuşağı

Revolutionary Road

uzun zamandır bir filmden sonra oturup uzun uzun düşünmemiştim. çok gerçek bir hikaye ve çok gerçek bir oyunculuk. bu hafta içinde izlediğim 3. leonardo dicaprio filmi olması sebebiyle de artık kendisinden bir bıkkınlık efendime söyliyim bir gına gelme durumları olduğu da çok bariz. kate winslet sana hastayım. o kavga sahnesi beni bitirdi. resmen dram etkilenmemek mümkün değil. bir de o fondaki müzik çok etkileyiciydi.

***

contagion isimli bir film olacağını ve içinde marion cotillard, kate winslet, matt damon, gwyneth paltrow  (olmasa da olur)gibi pek güzide insanlar barındırdığını gördüm. böyle eğlenceli kadrolu filmleri beğeniyorum ama içinde marion cotillard varmış zaten gitmek şimdiden farz oldu ama dimi

Chloe

 buna da ne desem bilemedim şimdi. geçen ay bu film için sinemaya gidicektim ama karar verdim toplulukla izlencek bir film değil. ezgi'ye filmde neler olduğunu anlatırken kısaltıp özetleyince aslında filmin komik olduğunu farkettim. julianne moore için izledim ama hatunumuz yaşlanmış. liam neeson karizma diğer hanımkızımıza bir şey söylemek istemiyorum. bazısına muhteşem ay harika gelebilir ama bana pek çirkin geldi. filmde anlamsız bence olmasa da olurmuş.

4 yorum:

Prometheus dedi ki...

bu filmde, senin uyuz olduğun hanımkızımızın yatmadığı kaldı mı yaw; adamla, oğluyla yetmiyo karısıyla, o yueah :)

yoksa ben yanlış hatırlayıp fesatlık mı yapıyorum? :D

gürültü dedi ki...

bi kocasıyla yatamadı işte uyduruyodu ya o yalanları. tam bir fettan ya öyle böyle değil. julianne moore'da alıştı bu rollere heralde sonra da kids are allright çekti:D

Prometheus dedi ki...

:) tam bir femme fatale işte :D
neler oluyor bu julianne moore'a kuzum :P roller gerçek hayata evrilmesin de :D

gürültü dedi ki...

amin amin aıdsgaıdasd