27 Ağustos 2010 Cuma

beyaz güvercinler beni mahvettiniz



bu video beni kitledi. iki gündür beşincisi neee diye geziyorum ve kafamın içinde o müzik dönüyor, dönüyor ve dönüyor. çık git kafamdan lütfen!

gattaca

arkadaş:ne izliceksin?
ben: gattaca.
arkadaş: o ne be?

bu tepkiyi 3 kere alınca artık garipsemeye başladım ne var bu filmde diye. ethan hawke çok tatlısın biliyorsun. uma sanki hiç yemek yemeden hayatını sürdürüyor gibisin ve hiç değişmedin 34 beden bile olamazsın. jerk'ün de dediği gibi bizim hiç göremeyeceğimiz bir gelecek.

it happened one night
çook cute bir film. çok tatlı bir aşk hikayesi. türk filmi adeta ama işleniş hiç sıkıcı değil. özellikle otobüste şarkı söylenen sahne ve otostop çektikleri bölüme bayıldım. bir de o kalemle çekilmiş yay kaş neydi öyle ahaha

2 yorum:

Judy Abbott dedi ki...

Otostop çekmeyi Bir Gecede Oldu'dan öğrendik canım. Bacak gösterecekmişsin meğersem. Henüz hiç denemişliğim yok.

gürültü dedi ki...

şu an bu teknik kötü sonuçlar doğurabilir bence :D