25 Haziran 2010 Cuma

Vampirella


Bugün ezgiyle 2008 isveç yapımı olan (gir kanıma) let the right one in'i izledik. şu yukarıdaki afiş filmi kesinlikle yansıtmıyor. kitaptan uyarlanan film oldukça yavaş ama beklenmedik bir şekilde akıcı. ayrıca şiddet ve korkudan yoksun. zaten bu beklentiyle değil farklı bir film görme ümidiyle izledik beklediğimizi de bulduk. eli ve oscar'ın öpüşme sahnesi bir de en sondaki havuz sahnesi benim favorim. soundtrack konusunda http://www.moviescoremedia.com/lettherightone.html linkindeki Eli's Theme çok güzel.


***

Aşk-ı Memnu'da bitti hakkaten. Behlül maskesi, felç geçirmiş firdevs hanım ve behlül'ün sakalları gündemimize oturdu. İntihar sahnesini güzel yapmışlar sonunu bilsek bile dizi heyecan yarattı.

6 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

aşk-ı memnu kısmında resmen haber muhabiri tandansı yakalamışsın.

gürültü dedi ki...

ahahaha harbi lan çok etkilendim heralde ciddiye alıyorum aslında daha uzun bi açıklama yazcaktım da üşendim :D

troublegumm dedi ki...

ben de geçenlerde izledim "låt den rätte komma in"i. epey beğendiğimden ötürü filmin ardından ben de hemen oturup bloga da bir şeyler yazmıştım. kuzeyden çıkan işler böyle sağlam ve sıradışı olabiliyor türüne göre (korku/gerilim/dram). ayrıca 'let the right one in' kullanımını da kınadım belirtmeden edemeyeceğim :)

gürültü dedi ki...

ya blogunda koyduğun karelerden birini bir yerlerde gördüğümden emindim ama tamamen aklımdan çıkmış. şimdi görünce her şey yerli yerine oturdu. peki 'let the right one in' in kullanımı derken neyi kast ettin?

troublegumm dedi ki...

filmin orjinal ismi "låt den rätte komma in" yahu.

gürültü dedi ki...

bilmem ingilizcesi daha kolayıma geldi copy paste yapana kadar=)