18 Haziran 2010 Cuma

saçmalamak bedava tabii

ezgi ile ipek, ezgiye alınacak yeni telefonu incelemek için bir turkcell bayiisine giderler. modelimiz samsung corby pro.

görevli: şöle özellikler böle özellikler la la la
i: kamerası kaç megapiksel acebeee??
g: 3megapiksel efendim
e: yanlız flaşı yok bunun.
i: ne? flaşı mı yok! o ne demek? bilgisayara bağlayamıyor muyuz yani??
g: ... ee şey...
e: asdıuhsaıusah hani karanlıkta...
i: haa flaşşşşş (dınkkk jetonu duydunuz) benim aklıma niye flaşbellek geldi yaaa
e: çıkalım hadi.

4 yorum:

Büşra Mutlu dedi ki...

hahaha iyi saçmalamışsın ama allah için takdir etmek lazım :)

gürültü dedi ki...

evet ben de utanmadım yazdım buraya ki arada bir mal bi insan olduğumu hatırlıyım

gwen dedi ki...

bu fotoğraftaki model benim telefonum. çok memnunum. burdan anneme selam ederim.

gürültü dedi ki...

doğru seçim yapmışız o zaman